muie

Viata. Cacat. Munca. Depresii. Cum cacat trăiesc unii pe cai mari habar n am.. cum cacat li se împlinesc dorințele la muisti habar n am. Merg pe drum. La fiecare colt cate un muist realizat. La brat cu iubi. Jeap… o țigară aprinsa. Un pahar de Jack cu gheata. Un pat cald. Pula mea.. ghirlande, petale de crini… bani garla… ciocolata fina, căpșune cu frișcă și bineînțeles, dragostea plutește n aer…

Io s pieton în pula mea.. merg prin ger și mi plâng de mila. N am mai condus de când eram mic. Nu mai știu ce i ala mers cu mașina. Nu mai știu ce i aia mașina. Ieri când eram la o plimbare pe vechea faleza când gerul năpraznic nu ma lasă să trag din țigară și stropii de ghiol  ma scuipau în fata simțeam asa crivățul dezlănțuit.. ce senzație! De unde sa știe muistii ce înseamnă să n ai…

Baby e supărată pe mine. Revoltata. Arcuita ca o sculptura. În lumea ei ma disprețuiește, eu știu dar ea nu mi spune. Adică nu mi spune asa cum ar vrea de fapt sa mi spună… e suficient, baby..știu eu. Mi am dat eu seama.. zice ca n o mai iubesc. Eu o iubesc doar pe ea și numai pe ea.. dar poți sa ți mai arăți iubirea când ești descălțat prin coclauri și deziluziile cad din ceruri?

Greu.. greu . Inc un pas..încă unul.. ce n as da io sa fiu cu ea prin Paris. Sa ne pierdem asa sub ferestre… Cafe au lait…. pula mea… croisante.. sau poate prin Barcelona…jambon iberico.. la cerveza mas fina…  undeva in Caraibe.. ea un Zamora.. si un Jack dublu pe șezlonguri turquoise..

Nu i mai suport pe muisti. Muie pentru muisti cum spune Bug… .Muie pentru muisti! La munca treaba i nasoala, e frig , e sărăcie..  buzunarele s goale… foame foame foame..iarna..și cacat! SI baby ma uita!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Lasă un comentariu