Ramai

Ramai langa mine, iti cer, te implor. Ramai langa mine, straino, astazi nimeni nu mai vrea sa plece. Ramai langa mine si priveste-ma din unghiuri moarte. Analizeaza-ma cum nu m-ai analizat niciodata, stabileste-mi lungimile, latimile, inaltimile. Pentru tine sunt o figura geometrica meticulos desenata pe un fir de viata. Ramai langa mine, ploua. Ramai sa ascultam cum stropii canta la chitara in parbrizul de la Peugeot. Hai sa ne scoatem centurile, toate centurile, tu stii ca daca ne apropiem prea mult acestea se vor faramita si s-ar putea sa ramanem fara bucati din suflet.

Ramai langa mine sa-l ascultam pe Clapton, stiu ca el te face sa te simti diferite si uneori te ridica din calcaie si te indeamna sa-mi inchei seara cu un dans. Ramai, in noaptea asta vreau sa-ti dansez eu. Sa ma eliberez din umbrele negre, sa ma asez peste tine si sa nu ma gandesc decat la cum sa fac sa nu te las sa pleci. Ramai, numele meu este numele tau, viata mea este viata ta, drumul meu e drumul tau indiferent de parerea fraierilor pe care vremea ii asterne intre noi. Stiu ca e greu, sunt multe voci care ne condamna, dar daca cineva mi-ar fi spus mai devreme ca este usor, m-as fi simtit incomplet.

Ramai, tot ce pot sa scriu este despre tine. Cat de departe ai putea sa ajungi ca sa faci sa dispara orice reintoarcere in timp? Stii la fel de bine ca mine ca de multe ori ramaneam singuri in bancile noastre imaginare si ne mancam unul altuia merele si pufuletii. Uneori imi pastrai o gura de Pepsi dar pe care nu apucam niciodata sa o beau. Exista intotdeauna un tampit care-si orna forma buzelor pe sticla de la tine inaintea mea. Cate guri ar fi trebuit ca eu sa sarut doar ca sa ajung printr-o coincidenta sa ma sarut cu umbra ta? Ramai langa mine, nu e nimic intamplator. Ramai langa mine afara nu mai exista nici un Dumnezeu. Fiecare templu este gol si pustiu ca un calator fara camila in mijloc de desert. Ramai, cateodata prea multa viata ni se asterne inainte. Nu mi-e teama ca vei lua decizii gresite, dar mi-e teama ca eu le voi lua.

Ramai langa mine, ramai la mine. Hai sa ne acoperim si sa facem dragoste, sa pocnim din degete si sa ne punem dorinte, ramai sa spargem niste clipe, niste statui, ale noastre. Ramai si-ti promit ca nu vom mai baga pe nimeni in seama. Ne vom retrage sa ne traim tineretile batrane intr-un castel fara fundatie. Noi ne-am trezit impreuna si n-am stiut de unde sa ne luam, dar am continuat sa avem grija unde mergem. Ramai langa mine, baby, ramai langa mine pana cand pe pamant nu vor mai exista oameni. Oamenii sunt acele fiinte care rad de tine cand iubesti si cand saruti. Oamenii rad de tine cand iti imbraci sufletul cu dantele, baby. Oamenii rad de tine cand n-ai bani sa iesi in oras, rad de tine cand n-ai credit sa dai un apel, rad de tine cand umbli descult prin frunze sau cand bei o vodka cu un prieten. Ramai, in noaptea asta nu voi lasa nici un om sa stea langa tine…

………………….

De cele mai multe ori suntem regii unei clipe si fraierii eternitatii. Asta pentru ca depindem prea mult unii de altii. Este blestemul nostru. Nu dragostea a fost construita pentru universul intreg ci intreg universul pentru dragoste. Fireste ca nu stiu daca baby va ramane. Mi-as dori sa ramana. Mi-as dori sa ma trezesc in fiecare dimineata cu buzele intre sanii ei si palmele lipite de fese. Si mi-as dori sa adorm in aceeasi pozitie. Dar cate dorinte ne sunt noua indeplinite? Cate ne sunt permise? Cate decizii sunt, de fapt, ale altora??? Cate? Cate? Cate????

Explore posts in the same categories: Prin paduri intunecate

16 comentarii pe “Ramai”

  1. coramica Says:

    Poate iubirea ta va ramane, dar atentie la dantele. Ele se tes si intretes


  2. ce sa fac, am fost ocupata o vreme,plecata..
    is obosita.
    tot prima parte a textului e mai faina

  3. rasarit Says:

    cu totii suntem din ce in ce mai ocupati. pacat


  4. buh,da’ cand ai de gand sa ma luminezi cu un mail? m? 🙂

  5. rasarit Says:

    exista ceva ce te-ar interesa? o strofa, o colaborare? 🙂

  6. verdedeparis Says:

    Imi place f f f mult. Ce-mi place..


  7. […] Nu vreau să conving pe nimeni de existenţa telepatiei, dintr-un motiv simplu: oricare dintre noi care are curajul să privească cinstit în viaţa sa, va detecta cel puţin un moment în care regăseşte un fenomen telepatic. Există şi frica aceea de a ne afişa faţă de oricine ne poate percepe gândurile, dar asta din cauză că nu ştim cum funcţioneză fenomenul. Dar despre aceasta, şi despre altele legate de telepatie, într-un post viitor, dacă va fi cazul. Publicat în: […]

  8. coramica Says:

    Unde ai disparut, dupa un nor?


  9. […] Azi suntem unul şi aceeaşi persoană. Acum ştim că iubirea există şi există şi pentru noi – pentru că o trăim, o inspirăm, o expirăm. Pentru că ne dezvăluie tot ce există mai frumos în fiinţele noastre. Pentru că ne leagă într-un singur cuvânt: Noi.  13 octombrie 2010  Symphonie Categorii: Fragmente, Gânduri de rac, L'amour, Sevraj d'amour Etichete: amour, azi, bomba, dragoste, fiinta, iubire, noi, persoana, ploaie, realitate, reintalnire, sarut, sentimente, sevraj, Sevraj d'amour […]

  10. baby Says:

    babe…i just miss u…a lot! And you know it! You feel it! I kiss you as long as you’ll be alright!

  11. yna Says:

    …multe se mai cred baby pe aici.Si nici nu-i place „babe”;)

  12. Mistery_icon Says:

    Cum sa ramana cand vulturii sunt departe? De cate ori nu risipesti cate un ramai prin fiecare loc unde cineva si-a uitat amintirile,lasandu-le pe viitoarele tale urme? Daca ar fi ramas,am fi ramas cu totii, dar cum sinele de tren continua sa creasca langa autostrada ,ramai este savurat doar in proiectie proprie.

  13. rasarit Says:

    Cum ar fi putut sa ramana… Prea multe dedublari. Prea multe personaje. Multe masti. Nimic notabil. E aceeasi poveste.


Lasă un comentariu