Sensul cocorului

Seri de bal. muze nedescoperite si cocori
cocori ce parasesc sarmul de sub perne
planand asupra dezolarii fiintei mele.
Ma intelegi I? Ma descompun. simt
functiile fiecarui membru in sens aleator
mergand cu limba , tastand cu urechile
mancand cu genunchii..
si dezcopar altfel tomnicitatea. As vrea
sa fiu cocorul evadat prea curand din talpile
mele uscate de acest anotimp.
insa.. eu sunt o bratara dacica in mainile romanilor.
intelege-ma I. Beatles-ul e inca la moda
insa timpanul meu ocoleste parcul patrimonial unde
se asculta.
Intelege-ma I. curand iti pot fi sub scenarii cocor.

Explore posts in the same categories: Poezii

11 comentarii pe “Sensul cocorului”

  1. ihtys Says:

    Cocorii fericirii sa nu-ti de-a pace pana la contagiere primaveratica.

  2. rasarit Says:

    bine zis. cocorii chiar aduc fericirea.

  3. Sky-Hunter Says:

    foarte fain

  4. Sky-Hunter Says:

    E bine scris si imi place, nu-mi zi oare ca nu-mi face … ordinea haosului aparent in versuri de cocor virulent … sa-mi spuna daca „oare” este o retorica-ntrebare ?

  5. rasarit Says:

    oare este o chestiune de timp. timpul absurd al meu si al tau. imi place cum te exprimi.

  6. scenarista Says:

    nu am vazut nicicand un cocor de aproape
    a fost o scrilejire pe cerul apos
    unghiul dintre minutar si orar
    bumerangul toamnelor blege
    nu tin sa vad un cocor de aproape
    este un semn pe o foaie de mate
    mai mare mai mica raman peste iarna
    un fulg in zapada
    un fulg de cocor

    dixit

  7. rasarit Says:

    hmm nu stiu daca sa iau in seama comentariul tau pentru ca nu ai poza.. deci nu esti scenarista. in schimb ceea ce ai spus este foarte sensibil si… foarte corect.

  8. scenarista Says:

    nu intrasem din cont. ma bucur ca ti-a placut…

  9. rasarit Says:

    super tare. intri pe mess???

  10. rasarit Says:

    ehhh…. o sa le scot I. oare de ce te vad suparata????


Lasă un răspuns

